kenalilah diriku

kenalilah diriku

Monday, April 9, 2012

<< hati kecilku >>

aku hanya seorang wanita biasa ..
yg punyai hati kecil yg sering terusik 
aku tahu ..
disebbakan perwatakan luaran ku ..
ramai yang sering menganggap aku seorang yang kental & tabah
tapi hakikatnya ..
aku hanya la seorang wanita yang lemah 
aku tahu kenapa aku tak seperti engkau 
apa yang engkau buat semua diberi keizinan
sedagkan aku 
jarang skali aku meminta 
tapi sekali ak minta mesti tidak dapat keizinan
jika hal ini berlaku ,,
aku hanya boley memujuk hati ku 
seraya berkata ::
" apa yang kau nak bkn tidak dituruti ,, tp kerana beliau sgt syg akn diri kau .. oleh yang demikain , apa yg kau pita sering kali tidak dpt "

Alhamdulillah ..
sehingga kini aku masih bisa bertahan dan terus bertahan ..
walaupon sering kali aku berkecil haty ..
mungkin aku belom cukup dewasa utk melalui semua ini ..

aku tahu ,, 
perwatakan luaran aku menyebabkan ramai yang berbuat demikian ..
aku hanya la seorang insan yg berhati kecil 
hati kecil aku sering terusik 
tapi aku harus tabah utk meneruskn kehidupan
yang penuh dgn liku ini 

engkau perlu tabah 
ALLAH akn sentiasa bersama kamoo ..
pujuk la hati mu 
supaya tidak tanam dendam akn sesiapa ..


 

 

No comments:

Post a Comment