kenalilah diriku

kenalilah diriku

Tuesday, April 17, 2012

getting tired ..

seriesly nk gtau .. yg aku mmg da penat sgt dgn sume nih ..
mmg mudah utk org ckp " alaaa,, wat dono je sudah "
tp utk aku melakukan perkara tu amat sukar n perit
aku tak berhubung dgn kau bkn maksud aku tak amek tau or pape la kan ..
tp aku nk bg ko space tok tenang kn diri kau..
aku tahu aku bukan yg terbaek dlm hidup kau ..
tp im trying my best to be better thn my self ..
kau igt senang aku nk push diri aku to be okay dgn sume nih ..
aku da penat la dgn sume drama2 king nih ..
tak pasal pasal aku yg kene ..
even aku tak nak pon include dlm drama2 kau tuuhh ..
mmg aku ni jahat n kejam ..
tht y kau salu fikir aku "sampai haty" tok sume yg jd ..
pliss stop it .. im getting tired laa dgn sume nih ..

No comments:

Post a Comment