kenalilah diriku

kenalilah diriku

Friday, April 20, 2012

what will happen ...

hmm .. 
lately nih .. bnyk pulak mslh dtg .. mslh kecik je .. 
Alhamdulillah laa boley handle sndri ..

kkdg bile igt balik ape yg jd slame nih.. 
ada satu perasaan yg rase mcm ..
ntah laa .. ssh nk describe kn ..
aku salu igt ::
stiap apa yg berlaku mesti ada hikmah ...
cume cepat n lambat je kite tahu ..

hampir setengah tahun aku berlawan dgn perasaan ..
tp ak sndri tak tahu perasaan ape .. (( sgt musykil kn ))
hahahahaha ..
 mybe blom mase nye kot ALLAH nk tunjuk perasaan tuh :)
im always think positive ^^

satu ari ,, ada satu kejadian yg aku sndri tak tahu knape msti terjadi ..
lepas dari tuu .. aku dapat rase yg aku nih sgt la KEJAM ..
tak tau la nape .. rase mcm aku nih blom ckup baik utk sspew.. 
slame nih sume org lyan ak dgn baik ..
even ade segelintir yg tak .. but aku bukan seorg yg PENdendam ..
smenjak dari tuu laa .. aku rase aku nih mcm ntah laaa ..

mybe aku rase ak tak berubah ape2 .. tapi bg org lain aku tak tahu ..
sape yg betol2 knl aku .. dia akn fhm stiap tindakan aku tuuu ..
seriesly aku sndri ssh nk fhm perangai aku nih .. 
thanks to 5 person yg important for me :)
dat's always faham nape aku wat camtu ..

lepas dari kejadian tuu ,, aku tak tahu la ..
ape bakal terjadi ..

hope everything will be back to normal ^^

wish everything will be okay ^^
 

No comments:

Post a Comment